Warunki zapisu i uczestnictwa w szkoleniu: (szczegółowe informacje znajdziesz Regulaminie pod adresem: https://kancelaria-jp.pl/regulamin)
1. W celu zapisu na szkolenie prosimy o przesłanie wiadomości email na adres
kontakt@kancelaria-jp.pl lub kontakt telefoniczny:
698-588-394 lub wypełnienie
formularza kontaktowego.
2. Poprosimy Cię o podanie danych do faktury, liczby uczestników oraz adresu e-mail, na który na wyślemy fakturę, a na co najmniej 3 dni przed szkoleniem wyślemy link z informacjami technicznymi niezbędnymi do uczestnictwa w szkoleniu.
3. Cena szkolenia obejmuje uczestnictwo 1 (jednej) osoby w szkoleniu na żywo w formie online oraz certyfikat uczestnictwa przesłany na życzenie uczestnika w terminie 7 dni od daty szkolenia.
4. Umowa zostaje zawarta w momencie dokonania zapisu i zapłaty całości Ceny. Kancelaria potwierdzi zawarcie umowy w wiadomości e-mail wysłanej na adres wskazany przez uczestnika.
5. Kancelaria zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia, w przypadku, kiedy nie zostanie osiągnięta minimalna ilość uczestników w liczbie 10. W takiej sytuacji, na 5 dni przed planowanym terminem szkolenia, zapisani uczestnicy zostaną poinformowani o odwołaniu szkolenia, a środki zwrócone i faktury korygujące przesłane w terminie 3 dni od otrzymania informacji o odwołanym szkoleniu.
6. Kancelaria jest administratorem danych osobowych uczestników szkolenia na zasadach wskazanych w
Polityce Prywatności.